Absolwentka Instytutu Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Psychologia Stosowana. Ukończyła również Studium Pedagogiczne UJ, uzyskując kwalifikacje pedagogiczne. W pracy szczególnie bliskie jest jej podejście Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Posiada także uprawnienia Trenera Umiejętności Społecznych, co pozwala jej wspierać dzieci i młodzież w rozwijaniu potencjału oraz budowaniu kompetencji społecznych.
Doświadczenie zdobywała w placówkach edukacyjnych, przedszkolach oraz na oddziałach psychiatrycznych, prowadząc zajęcia, konsultacje i terapie wspierające rozwój poznawczy, emocjonalny i społeczny młodych osób. W pracy kieruje się indywidualnym podejściem, empatią i uważnością, tworząc bezpieczną przestrzeń, w której dzieci i ich rodziny mogą odkrywać swoje zasoby oraz rozwijać własny potencjał.
Stale poszerza swój warsztat, uczestnicząc w kursach i szkoleniach z zakresu diagnozy oraz terapii psychologicznej, dbając o to, by jej wsparcie było skuteczne, aktualne i dostosowane do potrzeb każdej osoby.