Absolwentka studiów magisterskich z zakresu Edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (UKEN) oraz studiów licencjackich z Pedagogiki przedszkolnej i rewalidacyjnej (UKSW). Uzyskała absolutorium z zakresu Terapii pedagogicznej (APS). Nadal podnosi swoje kompetencje terapeutyczne uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach m.in ADOS 2, VB-MAPP, ESDM, TUS, Terapia Ręki, Metody Dobrego Startu, Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, dogoterapii, felinoterapii oraz komunikacji wspomagającej i alternatywnej (PECS, MAKATON, MOWIK).
Od 2013 r. łączy obowiązki pedagoga specjalnego oraz nauczyciela przedszkolnego i rewalidacyjnego. Realizuje się jako terapeuta dzieci z wyzwaniami rozwojowymi, wdrażając programy Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka dla dzieci od 1 roku życia, prowadząc diagnozy funkcjonalne, zajęcia grupowe i indywidualne, a także konsultacje z Rodzicami.
Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w warszawskich poradniach psychologiczno-pedagogicznych, Centrum Terapii i Rozwoju Dziecka (opiekującym dzieci w ramach programu BadaBada Fundacji Synapsis), przedszkolach i szkołach integracyjnych, specjalnych i ogólnodostępnych. Pracując w Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym pełniła funkcję vicedyrektora, dbając o wysoki standard opieki terapeutycznej wspierając także Rodziców oraz zespoły terapeutyczne.
W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do dziecka i jego rodziny, wykorzystuje różnorodne metody terapeutyczne, dbając, aby zajęcia były jednocześnie skuteczne, atrakcyjne i wspierające naturalny rozwój dziecka. Wspiera najmłodszych w budowaniu kompetencji emocjonalnych, społecznych i komunikacyjnych, a także daje rodzicom praktyczne wskazówki, jak wspierać rozwój dziecka na co dzień.